Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 14.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2016Аналіз заходів стимулювання збуту в ресторанах швидкого харчування м. КиєваСтеценко, Г. С.; Подольна, В. В.
2017Роль маркетингових комунікацій в системі управління підприємствомПодольна, В. В.; Мельник, Д. М.
2015Огляд ринку юридичних послуг в УкраїніГеселева, Н. В.; Подольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2015Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємстваЯрошенко, В. А.; Геселева, Н. В.; Подольна, В. В.
2017Сутність системи інтегрованих маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Ільїн, О. Д.
2018Особливості бренду у формуванні іміджу підприємстваПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2018Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішеньПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2013Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємствПодольна, В. В.; Семенюк, І. В.