Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5543
Название: Формування маркетингової стратегії підприємства
Авторы: Міщенко, Д. І.
Крахмальова, Н. А.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Міщенко Д. І. Формування маркетингової стратегії підприємства / Д. І. Міщенко, Н. А. Крахмальова // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 53-55.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5543
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20171207OIIP_P053-055.pdf294,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.