Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5543
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства
Authors: Міщенко, Д. І.
Крахмальова, Н. А.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Міщенко Д. І. Формування маркетингової стратегії підприємства / Д. І. Міщенко, Н. А. Крахмальова // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 53-55.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5543
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20171207OIIP_P053-055.pdf294,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.