Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5544
Назва: Оптимізація товарного асортименту підприємства як фактор підвищення його конкурентоспроможності
Автори: Цельник, П. Ю.
Щербак, В. Г.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Цельник П. Ю. Оптимізація товарного асортименту підприємства як фактор підвищення його конкурентоспроможності / П. Ю. Цельник, В. Г. Щербак // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С.55-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5544
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171207OIIP_P055-057.pdf303,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.