Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5820
Название: Розвиток дизайну фірмового стилю у сучасному дизайні та його роль у підготовці дизайнерів
Авторы: Мудра, В. М.
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Мудра В. М. Розвиток дизайну фірмового стилю у сучасному дизайні та його роль у підготовці дизайнерів [Текст] / В. М. Мудра // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 127-130.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Знання в галузі дизайну фірмового стилю мають велике значення для студента як майбутнього практика дизайну фірмового стилю, допомагають молодому дизайнеру показати себе як творчу особистість зі своєю яскравою індивідуальністю, що має притаманний тільки йому фірмовий стиль та характерні риси творчості. Як вийти на ринок та вистояти серед великого потоку товарів, як бути конкурентноспроможним та успішним - для цього треба вивчити дисцитіну "Художнє проектування фірмового стилю та сувенірно-рекламних виробів".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5820
ISSN: 1813-6796
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bul2010_N5T4_P127-130.pdf373,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.