Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6167
Название: Особливості рекламних досліджень та їх роль в управлінні рекламною діяльністю підприємства
Авторы: Деменіна, О. М.
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Деменіна О. М. Особливості рекламних досліджень та їх роль в управлінні рекламною діяльністю підприємства [Текст] / О. М. Деменіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 6 (56). - C. 167-171.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті обгрунтовано поняття рекламного дослідження, визначено його особливості у порівнянні з маркетинговими дослідженнями. Обґрунтовано значення рекламних досліджень на окремих етапах планування та реалізації рекламної кампанії підприємства.
В статье определено понятие рекламного исследования, обоснованы его особенности по сравнению с маркетинговыми исследованиями. Обосновано значение рекламных исследований на отдельных этапах планирования и реализации рекламной кампании предприятия.
The concept of advertising research has been defined. The features of the advertising researches in relation to marketing researches have been determined. The role of advertisings researches on the different stages of the advertising campaign planning and realization process of the enterprise has been determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6167
ISSN: 1813-6796
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V56_P167-171.pdf281,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.