Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6167
Назва: Особливості рекламних досліджень та їх роль в управлінні рекламною діяльністю підприємства
Автори: Деменіна, О. М.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Деменіна О. М. Особливості рекламних досліджень та їх роль в управлінні рекламною діяльністю підприємства [Текст] / О. М. Деменіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 6 (56). - C. 167-171.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано поняття рекламного дослідження, визначено його особливості у порівнянні з маркетинговими дослідженнями. Обґрунтовано значення рекламних досліджень на окремих етапах планування та реалізації рекламної кампанії підприємства.
В статье определено понятие рекламного исследования, обоснованы его особенности по сравнению с маркетинговыми исследованиями. Обосновано значение рекламных исследований на отдельных этапах планирования и реализации рекламной кампании предприятия.
The concept of advertising research has been defined. The features of the advertising researches in relation to marketing researches have been determined. The role of advertisings researches on the different stages of the advertising campaign planning and realization process of the enterprise has been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6167
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V56_P167-171.pdf281,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.