Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6243
Title: Методи прогнозування у маркетинговій діяльності підприємств
Authors: Сумкіна, Т. О.
Issue Date: 2010
Citation: Сумкіна Т. О. Методи прогнозування у маркетинговій діяльності підприємств [Текст] / Т. О. Сумкіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (55). - C. 127-132.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуто методи прогнозування та стратегічного планування маркетингової діяльності підприємств. Проаналізовано метод, заснований на застосуванні апарата теорії нечітких множин, що дозволяє моделювати причинно-наслідкові зв'язки між прогнозом і параметрами стану ринку в термінах природної мови.
В статье рассмотрены методы прогнозирования и стратегического планирования маркетинговой деятельности предприятий. Проанализирован метод, основанный на применении аппарата теории нечетких множеств, что позволяет моделировать причинно-следственные связи между прогнозом и параметрами состояния рынка в терминах естественного языка.
The methods of prognostication and strategic planning of marketing activity of enterprises are considered in the article. The method based on application of vehicle of theory of fuzzy sets is analysed that allows to design reason-consiquence connections between the prognosis and parameters of market condition in terms of human language.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6243
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V55_P127-132.pdf333,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.