Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6243
Назва: Методи прогнозування у маркетинговій діяльності підприємств
Автори: Сумкіна, Т. О.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Сумкіна Т. О. Методи прогнозування у маркетинговій діяльності підприємств [Текст] / Т. О. Сумкіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (55). - C. 127-132.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методи прогнозування та стратегічного планування маркетингової діяльності підприємств. Проаналізовано метод, заснований на застосуванні апарата теорії нечітких множин, що дозволяє моделювати причинно-наслідкові зв'язки між прогнозом і параметрами стану ринку в термінах природної мови.
В статье рассмотрены методы прогнозирования и стратегического планирования маркетинговой деятельности предприятий. Проанализирован метод, основанный на применении аппарата теории нечетких множеств, что позволяет моделировать причинно-следственные связи между прогнозом и параметрами состояния рынка в терминах естественного языка.
The methods of prognostication and strategic planning of marketing activity of enterprises are considered in the article. The method based on application of vehicle of theory of fuzzy sets is analysed that allows to design reason-consiquence connections between the prognosis and parameters of market condition in terms of human language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6243
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V55_P127-132.pdf333,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.