Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6958
Title: Модель дифузії нового продукту на ринку
Authors: Саттам Дала'єн, Я. А.
Issue Date: 2009
Citation: Саттам Дала'єн Я. А. Модель дифузії нового продукту на ринку [Текст] / Я. А. Саттам Дала'єн // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 2 (46). - C. 158-161.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті виявлено та проаналізовано потреби та об'єктивні закономірності розвитку, сформовано нові потреби сектора економіки для раціоналізації споживання, підвищення ефективності функціонування. Для цього використані кількісні оцінки всіх основних потреб, а також сучасні методи отримання таких оцінок та їх практичне застосування.
В практике инновационного маркетинга и консалтинговых маркетинговых компаний используется модель диффузии нового продукта на рынке. Изучение качественных сторон развития процесса диффузии новых товаров является основой для построения моделей количественного характера или количественной оценки маркетинговых мероприятий по продвижению на рынок новых товаров.
In practice of the innovative marketing and consulting marketing companies the model of diffusion of new product is used at the market. The study of high-quality sides of development of process of diffusion of new commodities is|appears or quantitative estimation|appraisal| of marketing measures|steps| on advancement to the market of new commodities.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6958
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V46_P158-161.pdf250,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.