Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6958
Назва: Модель дифузії нового продукту на ринку
Автори: Саттам Дала'єн, Я. А.
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Саттам Дала'єн Я. А. Модель дифузії нового продукту на ринку [Текст] / Я. А. Саттам Дала'єн // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 2 (46). - C. 158-161.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті виявлено та проаналізовано потреби та об'єктивні закономірності розвитку, сформовано нові потреби сектора економіки для раціоналізації споживання, підвищення ефективності функціонування. Для цього використані кількісні оцінки всіх основних потреб, а також сучасні методи отримання таких оцінок та їх практичне застосування.
В практике инновационного маркетинга и консалтинговых маркетинговых компаний используется модель диффузии нового продукта на рынке. Изучение качественных сторон развития процесса диффузии новых товаров является основой для построения моделей количественного характера или количественной оценки маркетинговых мероприятий по продвижению на рынок новых товаров.
In practice of the innovative marketing and consulting marketing companies the model of diffusion of new product is used at the market. The study of high-quality sides of development of process of diffusion of new commodities is|appears or quantitative estimation|appraisal| of marketing measures|steps| on advancement to the market of new commodities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6958
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V46_P158-161.pdf250,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.