Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7140
Назва: Агромаркетинг як складова розвитку сільськогосподарського підприємства
Автори: Караулова, Ю. В.
Флакей, Т. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Караулова Ю. В. Агромаркетинг як складова розвитку сільськогосподарського підприємства / Ю. В. Караулова, Т. В. Флакей // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 216-218.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7140
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170524_Determinant_P216-218.pdf213,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.