Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7449
Назва: Стратегічне планування маркетингу
Інші назви: Стратегическое планирование маркетинга
Strategic planning of marketing
Автори: Ду, Лінь
Ключові слова: план маркетингу
стратегічне планування
підприємство
маркетинговий комплекс
маркетингова діяльність
план маркетинга
стратегическое планирование
предприятие
маркетинговый комплекс
маркетинговая деятельность
marketing plan
strategic planning
enterprise marketing complex
marketing activities
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ду Лінь. Стратегічне планування маркетингу / Лінь Ду // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 364-373.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність маркетингового планування на підприємстві, узагальнено та обгрунтовано існуючі види маркетингового планування, доведено необхідність у здійсненні стратегічного маркетингового планування.
В статье рассмотрена сущность маркетингового планирования на предприятии, обобщены и обгрунтованы существующие виды маркетингового планирования, доказана необходимость в осуществлении стратегического маркетингового планирования.
In the article the essence of marketing planning at the enterprise, generalized and orhruntovano existing types of marketing planning, the necessity of implementing strategic marketing planning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7449
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P364-373.pdf388,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.