Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7449
Title: Стратегічне планування маркетингу
Other Titles: Стратегическое планирование маркетинга
Strategic planning of marketing
Authors: Ду, Лінь
Keywords: план маркетингу
стратегічне планування
підприємство
маркетинговий комплекс
маркетингова діяльність
план маркетинга
стратегическое планирование
предприятие
маркетинговый комплекс
маркетинговая деятельность
marketing plan
strategic planning
enterprise marketing complex
marketing activities
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ду Лінь. Стратегічне планування маркетингу / Лінь Ду // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 364-373.
Abstract: У статті розглянуто сутність маркетингового планування на підприємстві, узагальнено та обгрунтовано існуючі види маркетингового планування, доведено необхідність у здійсненні стратегічного маркетингового планування.
В статье рассмотрена сущность маркетингового планирования на предприятии, обобщены и обгрунтованы существующие виды маркетингового планирования, доказана необходимость в осуществлении стратегического маркетингового планирования.
In the article the essence of marketing planning at the enterprise, generalized and orhruntovano existing types of marketing planning, the necessity of implementing strategic marketing planning.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7449
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P364-373.pdf388,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.