Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7638
Название: Розробка авторської моделі брендингу в умовах ринкової ситуації в Україні
Авторы: Колосніченко, М. В.
Мамай, К. І.
Фролов, І. В.
Ключевые слова: дизайнер одягу
брендинг
бренд модного одягу
колаборація
промисловий бренд
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Мамай К. І. Розробка авторської моделі брендингу в умовах ринкової ситуації в Україні / К. І. Мамай, І. В. Фролов; наук. кер. М. В. Колосніченко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 121-122.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7638
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Располагается в коллекциях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра моди та стилю (МС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V1_P121-122.pdf443,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.