Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7638
Назва: Розробка авторської моделі брендингу в умовах ринкової ситуації в Україні
Автори: Колосніченко, М. В.
Мамай, К. І.
Фролов, І. В.
Ключові слова: дизайнер одягу
брендинг
бренд модного одягу
колаборація
промисловий бренд
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мамай К. І. Розробка авторської моделі брендингу в умовах ринкової ситуації в Україні / К. І. Мамай, І. В. Фролов; наук. кер. М. В. Колосніченко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 121-122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7638
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V1_P121-122.pdf443,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.