Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7642
Назва: Проблеми створення в Україні офіційних торгівельних представництв світових брендів молодіжного одягу
Автори: Янковець, Т. М.
Островський, Д. Л.
Ключові слова: тренд
молодіжна культура
торгівельна мережа
формування спільноти
економічна криза
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Островський Д. Л. Проблеми створення в Україні офіційних торгівельних представництв світових брендів молодіжного одягу / Д. Л. Островський ; наук. кер. Т. М. Янковець // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 7-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7642
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P007-008.pdf356,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.