Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7938
Название: Корпоративна культура сервісного підприємства як фактор його конкурентоспроможності
Авторы: Ніфатова, О. М.
Барбанюк, К. І.
Ключевые слова: корпоративна культура
культура обслуговування
конкурентоспроможність підприємства
якість обслуговування
принципи корпоративної культур
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Барбанюк К. І. Корпоративна культура сервісного підприємства як фактор його конкурентоспроможності / К. І. Барбанюк ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 235-236.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7938
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P235-236.pdf452,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.