Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7938
Назва: Корпоративна культура сервісного підприємства як фактор його конкурентоспроможності
Автори: Ніфатова, О. М.
Барбанюк, К. І.
Ключові слова: корпоративна культура
культура обслуговування
конкурентоспроможність підприємства
якість обслуговування
принципи корпоративної культур
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Барбанюк К. І. Корпоративна культура сервісного підприємства як фактор його конкурентоспроможності / К. І. Барбанюк ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 235-236.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7938
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P235-236.pdf452,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.