Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8117
Title: Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технології
Authors: Хоменко, О. І.
Духніч, С. Є.
Keywords: маркетинг
інтернет
інновації
електронна комерція
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Духніч С. Є. Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технології / С. Є. Духніч ; наук. кер. О. І. Хоменко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 335-336.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8117
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P335-336.pdf355,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.