Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8138
Title: Моніторинг як інструмент аналітики
Authors: Мурована, Л. В.
Рудько, А. О.
Keywords: моніторинг маркетингу
класифікація
методологія моніторингу
моніторинг
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Рудько А. Р. Моніторинг як інструмент аналітики / А. О. Рудько ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 357-358.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8138
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P357-358.pdf497,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.