Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 62.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Project Expert – система підтримки процесу стратегічних рішеньЯренко, А. В.; Аніщенко, А. В.
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2015Маркетингові дослідження в діяльності підприємстваЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2015Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингуЯренко, А. В.
2015Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку УкраїниЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
2016Моделювання оптимальних каналів розподілу підприємствМарченко, О. А.; Яренко, А. В.
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженняхЯренко, А. В.