Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 57.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Розвиток грибної галузі в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Хінціцька, А. М.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінніХоменко, О.; Євсейцева, О. С.
2016Роль реклами в комерційній діяльностіПроценко, В. О.; Євсейцева, О. С.
2015Просування вищих навчальних закладів у соціальних мережахЄвсейцева, О. С.
2016Організація та проектування логістичних системДенисенко, М. П.; Шморгун, Л. Г; Шморгун-Allison, Н. Г.; Бондаренко, О. С.; Євсейцева, О. С.; Кабанов, В. Г.; Марунич, В. С.; Дмитриченко, А. М.; Цимбал, Н. М.; Вакарчук, І. М.; Харута, В. С.; Цеков, К .В.; Ковальський, М. Р.; Жихарєва, А. Б.
тра-2016Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2010Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиЄвсейцева, О. С.
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.