Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 991-1000 из 1139.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Етапи становлення освітнього моніторингуМаковська, О. А.
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М.-К. П.
2015Використання брендингу у банківській сферіЗабурмеха, Є. М.; Карапіщенко, Л. В.
2015Маркетингові дослідження споживацьких вподобань зернових пластівцівМардар, М. Р.; Зінченко, А. С.
2015Показники маркетингової ефективності при впровадженні соціально-економічних послугЛозовська, Г. М.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2015Маркетингове дослідження споживацьких уподобань при виборі комбікормів для декоративної та співучої птиціМардар, М. Р.; Пономаренко, Т. Р.
2015Тенденції формування сучасної маркетингової концепціїЗабурмеха, Є. М.; Кукурудза, Д.
2015Стилістичні прийоми створення креативної рекламиСалогубова, В. М.; Янчук, В. В.; Басюк, Є. Г.
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.