Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 93.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, І. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2016Formation and development of brand equity of higher education institutionShcherbak, V. G.; Marchenko, S. M.
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.