Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 123.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Підвищення ефективності методів адаптаційного регулювання в умовах цифрової економікиСидоренко, М. А.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Бенчмаркінг як потужний інструмент конкурентоспроможності і підвищення ефективності бізнесуГалака, М. П.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Запровадження стратегії SMMРізенко, П. Р.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Сучасні підходи щодо вдосконалення статистичного аналізу діяльності малих підприємств в УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
сер-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
бер-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2019Сутність крауд-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
чер-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович