Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1041-1050 из 1139.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Інноваційний маркетинг у діяльності підприємстваШарко, В. В.; Пляцок, А. Р.
2015Мерчандайзинг як інструмент просування товару на ринокШарко, В. В.; Юркова, Н. О.; Павленко, М. П.
2015Актуальність дослідження конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарстваГолубьонкова, О. О.; Кураков, Є. А.
2015Карта емпатії як метод дослідження споживача цільового сегменту ринку ігристих винГолубьонкова, О. О.; Стафійчук, Д. Д.
2015Інтернет-маркетинг як інструмент стратегічного розвиткуШарко, В. В.; Кононенко, А. С.
2015Маркетингова стратегія у сфері розвитку оборонно-промислового комплексуГригоревська, Олена Олександрівна; Пархоменко, Ю. С.
2015Політичний маркетинг у системі державно-управлінських відносинКоновал, В. В.; Бондар, Л. С.
2015Роль мотивації у формуванні ринку інноваційНатрошвілі, Георгій Робертович; Король, О. М.
2015Тренди світового ринку томатних кетчупів і соусівБрайко, М. Г.; Теліжняк, Ю. Р.
2015Соціальний медіа маркетинг (SMM) як сучасний метод просування товаруШарко, В. В.; Григор'єва, О. В.