Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8491-8500 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиЄвсейцева, О. С.
2023The importance of marketing innovations as the basis of management of the enterprise's competitivenessIevseitseva, Olena; Mihalatii, O.
2020Environmental packaging in trade logistics and innovative entrepreneurship based on internet marketing online research and communicationsBilovodska, Olena; Starostina, Alla; Vovk, Viktoriia; Moroz, Olha; Moroz, Mykola
2014Огляд основних положень управління інформаційною безпекою в сучасних умовахДіброва, О. В.
лис-2016Аналіз ринку роздрібної торгівліЄвсейцева, О. С.; Кухар, О. С.
2018Особливості викладання дисциплін для економічних спеціальностей у закладах вищої освітиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
сер-2019The marketing channel structure: A case of chemical industry companyBilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Syhyda, Liubov O.
2012Методологія побудови системи моніторингу стану економічної безпеки підприємстваІванченко, Н. О.
3-кві-2025Основи та формування кластерної концепції бізнес-середовищаОрел, А. М.; Рабчук, С. В.
2018Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Головач, М. С.