Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 25.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Практичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємствЯренко, А. В.
2016Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутністьЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2014Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуЯренко, А. В.
2015Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингомЯренко, А. В.
2015Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингуЯренко, А. В.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніГлоба, Т. Л.; Яренко, А. В.; Геселева, Н. В.
2015Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світуЯренко, А. В.
2015Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринкуЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Гриппа, І. К.
2014Обгрунтування прогнозу розміру валового внутрішнього продукту математичними методами прогнозуванняЯренко, А. В.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.