Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3151-3160 зі 5038.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOVФролов, І. В.; Гарбуза, Ю. О.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, М. В.
2008Методичні підходи до розрахунку вартісного обсягу вітчизняного ринку товарів легкої промисловостіМахнарилов, Ю. В.
2008Обгрунтування технології первинної переробки льону-довгунцяДідух, В. Ф.; Тараймович, І. В.; Дударєв, І. М.
2008Про вплив швидкості робочих органів бавовночесальної машини на якість напіввовняної стрічкиБогомолов, Є. О.; Бєлов, В. В.
2008Спорядження скіфівОмельченко, Н. М.; Коновал, В. П.
2008Структурні пари в будові одношарової тканиниАксюков, В. Л.
2016Точное решение дифференциального уравнения устойчивости равновесия упругого стержня с произвольной непрерывной переменной жесткостьюКрутий, Ю. С.; Сурьянинов, Н. Г.
2016Сучасний розвиток інтернет-маркетингуГарафонова, О. І.
2016Аналіз художніх творів як засіб вивчення дисципліни "Перспектива та тіні"Прасол, С. І.; Струмінська, Т. В.; Пашкевич, К. Л.
2016Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.