Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9451
Title: Моделювання конкурентного середовища сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Modelling of the competitive environment of agricultural enterprises
Authors: Шіковець, К. О.
Квіта, Г. М.
Гурцак, Є. О.
Keywords: конкурентоспроможність
модель п’яти сил конкуренції
конкурентна стратегія
стратегія низьких витрат
стратегія диференціації
конкурентоспособность
модель пяти сил конкуренции
конкурентная стратегия
стратегия низких издержек
стратегия дифференциации
competitiveness
five forces model of competition
competitive strategy
low expenses strategy
differentiation strategy
Issue Date: 2017
Citation: Шіковець К. О. Моделювання конкурентного середовища сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта, Є. О. Гурцак // Інфраструктура ринку. – 2017. – Вип. 13. – С. 108-111. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/13-2017
Source: Інфраструктура ринку
Abstract: Розглянуто теоретичні основи конкурентоспроможності підприємства. Використано модель п’яти сил конкуренції М. Портера, яка складається з виявлення загрози появи нових гравців, рівеня конкурентної боротьби, загрози появи продуктів, ринкової влади постачальників, ринкової влади покупців. Даний підхід дозволить глибоко вивчити конкурентне середовище підприємства та вжити заходів щодо підвищення його конкурентоспроможності.
Рассмотрено теоретические основы конкурентоспособности предприятия. Использовано модель пяти сил конкуренции М. Портера, которая состоит из выявления опасности появления новых игроков, уровня конкурентной борьбы, опасности появления продуктов, рыночной власти поставщиков, рыночной власти покупателей. Данный подход позволит глубоко изучить конкурентную среду предприятия и предпринять меры по повышению его конкурентоспособности.
Theoretical bases of competitiveness of an enterprise are considered. The model of five forces of the competition of M. Porter is used that consists of identification of threat of new entrants, the level of competition, the threat of substitutes, bargaining power of suppliers, bargaining power of customers. This approach will allow deeply studying the competition environment of enterprise and taking measures in relation to the increase of its competitiveness.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9451
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2519-2868
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
модел_конкурент_середов.pdf142,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.