Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1611-1620 зі 1917.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко, О. В.; Кошарна, В. В.; Станкова, А. О.
2018Формирование товарной стратегии компании в условиях конкурентного рынкаСохацкая, А. В.; Чень, Сянчжи
2018Процесно-орієнтоване формування і реалізація системи регламентації праці управлінського персоналуЛахно, А. І.; Щербак, В. Г.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко, О. В.; Небилиця, О. А.; Брусніцина, Д. Е.
2018Управління персоналом для забезпечення ефективного функціонування підприємстваКосюченко, І. О.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзинг в УкраїніКотіна, Т. С.
2018Внедрение инновационных технологий на предприятииАрефьев, С. О.; Чжан, Сюанье
2018Оптимізація структури капіталу шляхом формування стратегії забезпечення фінансової стійкостіІльїна, А. О.; Шкода, М. С.
2018Аналіз підходів щодо визначення фінансового механізму підприємстваВасильченко, А. Д.