Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 34.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко, О. В.; Родіонов, С. О.; Кущ, Я. М.
2021Сторітелінг як засіб виразності в ілюстрації графічного дизайнуДенисенко, Юрій; Демків, Анастасія
2019Створення автоматизованої мікропроцесорної системи віддаленого моніторингу та збору інформаціїГолубєв, Л. П.; Кулаков, В. С.
2019Переваги використання інтернет-маркетингу для розвитку малого бізнесуПтащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2020Відмінності шрифтового оформлення електронних і друкованих виданьНиконенко, Тамара; Османли, Лейла; Поліщук, Олександр; Прокопивнюк, Наталія
2020Використання методів та інструментів Інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг в умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2013Умови і чинники якості управлінських рішеньСеменець, В. М.; Янковий, Р. В.
2016Порядок організації стратегічного управлінського обліку за результатами проведеного аналізуРадіонова, Наталія Йосипівна
2016Теоретичні засади впровадження інформаційної логістики в туризміГарафонова, О. І.
2023Визначення особливостей проектування анімованої інфографіки як напрямку мультимедійного дизайнуВасильєва, О. С.; Слітюк, О. О.; Васильєв, О. С.