Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 96.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2016Formation and development of brand equity of higher education institutionShcherbak, V. G.; Marchenko, S. M.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2023Моніторинг формування брендингу текстилю та одягу на європейських ринкахГанущак-Єфіменко, Л. М.; Шкода, М. С.; Касумов, Т. А.
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2023Колір в графічному дизайні як спосіб впливу на споживачаКуценко, Анастасія; Тимченко, Єлизавета
2023Управління брендом компаніїКасич, Алла Олександрівна; Ядвигун, Дмитро Юрійович
2023Субкультура геймерів та її вплив на індустрію модиГурдіна, Владислава; Кочура, Катерина
2023Аналіз тенденцій посилення культурної ідентичності в сучасному графічному дизайніШевченко, Анна; Горносталь, Ілона
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.