Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26361-26370 зі 29991.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
30-вер-2023Measuring digital advertising effectiveness on Facebook as part of a national brand advertising campaignKolesnyk, Bohdan; Kostynets, Iuliia
січ-2015Власність держави у процесі реформування економіки УкраїниЧубукова, О. Ю.; Синенко, О. І.
2010Інститут інтелектуальної власності у глобальному виміріЖарінова, А. Г.
2020Diagnosis of the problems of segmentation and relationships development of the cellular service and Internet communications market in UkraineYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2015Intellectual capital formation and development conditions in UkraineZharinova, A.
2013Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємствПодольна, В. В.; Семенюк, І. В.
2019Характеристика когнітивного компоненту професійної діяльності викладачів спеціальності "Туризм"Костинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
лис-2020Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercializationBilovodska, Olena
2016Nature of financial globalizationVilga, Maksym; Chubukova, Olga
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.