Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26391-26400 зі 29991.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетингові дослідження індивідуальних споживачівХоменко, О. І.; Тарасенко, Т. В.
2017Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014Директ-маркетинг – найбільш ефективний спосіб маркетингуЄвсейцева, О. С.; Майданюк, Д. В.
2017Економічна сутність освіти у перехідній економіціСиненко, О. І.
2017Інформаційна складова економічної безпеки вищого навчального закладуДіброва, О. В.
2023Основні тренди digital-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Кушнірук, А. М.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2015Цікаві факти про логотипи відомих брендівЯренко, А. В.; Матюшенко, К. П.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.