Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 26711-26720 of 29959 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Глобалізація світової економіки: проблеми і наслідкиВоронкова, Т. Є.
2017Аналіз іноземного досвіду управління державними активамиСиненко, О. І.; Барсукова, М. А.
2023ЗСП як сучасний інструмент маркетологаКвіта, Г. М.; Вяткін, О. В.
2021Сутність грошових коштівСілівончик, О. Б.; Саюн, А. О.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2017Як веб-маркетинг допомагає вийти компанії на новий рівеньХоменко, О. І.; Джафаров, А. Ф.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.
2017Стратегія розвитку бренда роботодавця як складова успішного бізнесуЗимбалевська, Ю. В.; Чегренець, Д. В.
2014Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Гаврилюк, А. В.