Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 26771-26780 of 29935 (Search time: 0.04 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
May-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
2014Ефективність каналів розподілу товарів споживчого призначення ТОВ СП "СОЛОМІЯ"Яренко, А. В.; Руденко, Р. М.
3-Apr-2025Основи та формування кластерної концепції бізнес-середовищаОрел, А. М.; Рабчук, С. В.
2018Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Головач, М. С.
2016Складові інноваційної економіки - освіта, технологічні уклади, когнітивні технологіїЧубукова, О. Ю.; Раллє, Н. В.
2015Особливості національного брендингуКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.; Писанець, К. К.
2023Requirements and principles of digitalization of the management and educational process of higher education institutions of UkraineYevseitseva, Olena; Lebediev, M.
Sep-2019Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіБіловодська, О. А.; Топтун, Ю. М.
Oct-2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
2016Інтернет-маркетинг як сучасна інноваційна технологіяДухніч, С. Є.; Хоменко, О. І.