Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27341-27350 зі 29989.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Дослідження стратегій створення університетів світового рівняЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2014Підходи до визначення ризиків у маркетингуГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
24-гру-2021Моделювання попиту на ринку ІТ-технологійКвіта, Г. М.; Лавірко, Наталья Володимирівна
2014Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2015Дослідження чинників розвитку інноваційно-знаннєвої економікиГеселева, Н. В.; Мельник, Н. В.
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
2020Актуальність використання CRM-системи для аналізу роботи працівників компаніїПолюшкевич, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
тра-2020Використання чат-боту в Інтернет маркетингуБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
2017Роль кольору у сприйнятті рекламних повідомленьПодольна, В. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Ефективний лист в директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Сапян, А. С.