Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27491-27500 зі 29959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Важливість сегментації на ринку молочної продукціїХоменко, О. І.; Сидоренко, М. А.
гру-2018Організація обліку, аналізу та аудиту товарів ТОВ "ІМПРЕЗА ПОЛІСЕРВІС"Пономаренко, Ігор Віталійович; Шупта, Анна Ігорівна
жов-2019Сутність комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
2023Маркетингова стратегія промислового підприємстваСаюн, А. О.; Сіренко, В. Ю.
2017Застосування штучного інтелекту в маркетингуІванченко, Н. О.; Гурин, В. В.
2014Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілуХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
2019Особливості використання інтернет-маркетингу ЗВОЧубукова, О. Ю.
2017Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на економічний розвиток країниІванченко, Н. О.; Шарпіта, В. С.