Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27491-27500 зі 27820.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
4-жов-2024Ключові інструменти для підвищення продуктивності автоматизованих систем у digital маркетингуОрел, А. М.
4-жов-2024Основні аспекти організації дуальної форми здобуття освіти в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Толчінін-Бурунський, Є. С.
4-жов-2024Цифрові маркетингові технології як інноваційні вектор управління попитомОльшанська, Я. О.
кві-2025Теоретико-методологічні засади проєктування об'єктів мультимедійного дизайнуШаповал, Анатолій Григорович; Силенко, Юлія Володимирівна; Іванова, Маргарита Сергіївна
2024Бізнес-дизайн для соціальних стартапів: створення соціального впливуБєлялов, Т. Е.
4-жов-2024Підприємницька освіта як інструмент відновлення ринку нерухомості в умовах воєнного стануГубенко, В. В.
4-жов-2024Синергія освіти, науки та бізнесу: організаційно-економічні засади створення підприємницького університетуБєлялов, Т. Е.; Аширов, Е. С.
4-жов-2024Оцінка точності розрахунку виробничої собівартості: основні орієнтири у підготовці аудиторівГригоревська, О. О.; Кардаш, І. П.
4-жов-2024Регіональні особливості фінансування стартапів в УкраїніГірник, Я. С.
4-жов-2024Соціальне підприємництво, як практика підприємницької освіти в екоіндустріальних паркахКлещов, А. Й.