Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27531-27540 зі 29950.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Специфіка логістичного підходу до управління матеріальними потокамиКретова, Д. В.; Євсейцева, О. С.
2015Соціально-культурний вплив реклами на суспільствоЗимбалевська, Ю. В.; Улько, Т. С.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
гру-2018Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Унтура, Алла Володимирівна
2013Аналіз методик та підходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємствІванченко, Н. О.
2022During wartime, all brands must be unitedNovakovich, M.; Polyvoda, V.; Ievseitseva, Olena
2021Бенчмаркінг як потужний інструмент конкурентоспроможності і підвищення ефективності бізнесуГалака, М. П.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2023Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізуЄвсейцева, О. С.; Тимошенко, С. Ю.
2015Впровадження Інтернет-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Подгорецька, В. С.