Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27581-27590 зі 29959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Особливості транскордонного співробітництва УкраїниІванченко, Н. О.; Андреєва, Т. М.
2009Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплінЯренко, А. В.
гру-2012Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладахЄвсейцева, О. С.; Ормонов, М. О.
2016Тенденції розвитку світового сучасного ринку маркетингових комунікацій на теперішній часЧубукова, О. Ю.
2017Маркетинговий контрольХоменко, О. І.; Приходько, Д. І.
2014Оптимізація медіабюджетуЄвсейцева, О. С.; Гончаренко, А. О.
лис-2022Економічна діяльність транснаціональних корпорацій на ринках УкраїниШацька, Зорина Ярославівна; Костіна, Наталія Анатоліївна
2016Аналіз системи управління якістю продукції фармацевтичного ринку України та оцінка його ефективностіБугас, Валерій Васильович
2016Інтелектуальний капітал: проблемні питання оцінкиПальчук, О. І.
січ-2020Заходи підвищення прибутковості підприємстваДенисенко, М. П.; Захарова, Ю. І.