Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27711-27720 зі 29991.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетингові дослідження на промислових ринкахХоменко, О. І.; Стужний, О. С.
2023Особливості маркетингових стратегій та тактикЄвсейцева, О. С.; Остапець, А. Є.
2015Модель компанії як результат стратегічного планування із використанням методів моделюванняЯренко, А. В.; Сиротін, В. Г.
2016Тенденції ринку ІТ-освітиЖур, Г. О.; Хоменко, О. І.
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2021Запровадження стратегії SMMРізенко, П. Р.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Маркетингові стратегії розвитку на ринку послугПисанець, К. К.; Гаврилюк, А. В.; Євсейцева, О. С.
2024The importance of the recognition procedure for joining the European higher education areaBebko, S.
кві-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
2015Просування вищих навчальних закладів у соціальних мережахЄвсейцева, О. С.