Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 28111-28120 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M. S.; Zheltov, E.
2012On the methodology of optimizing the raw stuff resources of producing leather materialsGryshchenko, Ivan; Danylkovych, A.
2016Роль соціальних мереж у сучасному маркетингуЗинорук, Л. В.; Мурована, Л. В.
2018Сучасний стан та розвиток малого та середнього бізнесу в Україні в період антитерористичних операційДонченко, В. С.; Щербак, В. Г.
2019Технологічна стратегія як детермінанта успіху підприємства на ринкуГончаренко, І. М.; Сінілкіна, А. В.
2019Мотиваційний механізм управління персоналом в організаціяхХаніна, А. О.; Щербак, В. Г.
2020Впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинкуЩербак, В. Г.; Гаркуша, І. Р.
2019Model of investments optimization in improving economic potential of universityGryshchenko, Ivan; Tarasenko, I. O.; Tsymbalenko, N.; Nefedova, T. M.; Tarasenko, O. S.
2020Проблеми розвитку дистанційної форми освіти в УкраїніГрищенко, О. С.; Довбуш, В. І.
лис-2021Improvement of controlling in the financial management of enterprisesMazur, Nataliya; Khrystenko, Larysa; Pásztorová, Janka; Zos-Kior, Mykola; Hnatenko, Iryna; Puzyrova, Polina; Rubezhanska, Viktoriia