Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 29021-29030 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Механізм побудови системи стратегічного управління витратами підприємства в ринкових умовах господарюванняБєляєва, Н. С.
2020Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємстваЯценко-Андріїшина, І. О.; Гончаренко, І. М.
2017Basic determinants for forming consumer value of knowledge of innovative ecosystemHanushchak-Efimenko, L. M.
2016Оцінка ефективності впровадження антикризових заходів на підприємствіЯнковець, Т. М.; Чернюк, Ю. В.
2021Особливості та переваги інструментів інтернет-маркетингуЯкимчук, Д. В.; Довбуш, В. І.
2022The importance of innovation clusters in the knowledge economyHnatenko, Iryna; Levchenko, V.; Zemtsov, M.; Vasylenko, S.
2021Аналіз управління соціально-психологічною підсистемою ТОВ "ЛУКМІ УКРАЇНА"Щербак, В. Г.; Даценко, Д. С.
чер-2019Theoretical and methodical approaches to the definition of marketing risks management concept at industrial enterprisesTkachenko, V.; Kwilinski, A.; Tkachenko, I.; Puzyrova, Polina
2017Розвиток екологічного підприємництва в рекреаційній сферіОнофрійчук, Я. І.; Шкода, М. С.
2017Базові компоненти системи оцінки результативності стимулювання праці персоналу банківської сфериНіфатова, О. М.; Котова, Н.