Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 37.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2021Інструмент Інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2021Використання методів Data Science для регулювання сфери охорони здоров’яПономаренко, Ігор Віталійович; Лубковська, Олександра Анатоліївна
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Побудова клієнтоорієнтованості шляхом застосування концепції lean-менеджментуПономаренко, Ігор Віталійович; Козачук, Анастасія
вер-2020Використання Data Science для оцінювання ризиківЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
2020Використання Data Mining для обробки бізнес-данихЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Недбайло, Наталія Володимирівна
2021Особливості використання маркетингу впливуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.