Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 58.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2016Аналіз медійного ринку УкраїниЄвсейцева, О. С.; Собцева, Г. М.
2014Розвиток грибної галузі в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Хінціцька, А. М.
2015Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствахГеселева, Н. В.; Євсейцева, О. С.; Ларькіна, M. І.
2015Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльностіЄвсейцева, О. С.; Писанець, К. К.; Вознюк, Л. О.
2016Організація та проектування логістичних системДенисенко, М. П.; Шморгун, Л. Г; Шморгун-Allison, Н. Г.; Бондаренко, О. С.; Євсейцева, О. С.; Кабанов, В. Г.; Марунич, В. С.; Дмитриченко, А. М.; Цимбал, Н. М.; Вакарчук, І. М.; Харута, В. С.; Цеков, К .В.; Ковальський, М. Р.; Жихарєва, А. Б.
2015Особливості національного брендингуКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.; Писанець, К. К.
2016Спонтанні покупки: слабке місце споживачаКоростинська, Н. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.