Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 185 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Формирование товарной стратегии компании в условиях конкурентного рынкаСохацкая, А. В.; Чень, Сянчжи
2017Моделювання конкурентного середовища сільськогосподарських підприємствШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Гурцак, Є. О.
Dec-2016Теоретико-методичні аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємствШацька, Зорина Ярославівна; Розпереза, Валентина Іванівна
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2018Фірма як компонент національної економікиГеселева, Н. В.; Губань, К. Ф.
2018Дослідження методів роботи байєра при формуванні конкурентоспроможних колекцій брендового взуттяІвасенко, М. В.; Гаркавенко, С. С.; Башинська, О. А.
2015Проблеми формування асортименту та оцінювання властивостей товарів на ринку елітного текстилю в УкраїніГалик, І. С.; Семак, Б. Б.; Семак, Б. Д.
2017Вісім принципів менеджментуКудрявцева, А. А.; Зенкін, А. С.
2018Методичні засади оцінювання конкурентоспроможності автомобілебудівних підприємств у контексті формування державної стратегії розвитку автомобілебудуванняШевченко, І. Ю.
2018Ефективність створення кластерних структур на сучасному етапі розвиткуХмелевська, Л. П.