Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 241.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
2018Основи стратегічного планування інноваційного розвитку підприємстваДіденко, Є. О.; Андрушко, А. А.
202090 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD)Gryshchenko, Ivan
2020Формування диференційної конкурентної стратегії підприємстваАреф'єв, С. О.; Войнілович, А. О.
2018Startups in entrepreneurial activity: launching issuesSayun, A.; Burak, A.
2020Формування організаційно-економічного механізму стратегічних змін на підприємствіАреф'єв, С. О.; Керімов, А.
2020International branding as a tool of integrated business structures development in UkraineShcherbak, V.; Sviatetska, I.
2020University rebranding as an effective tool of competitionScherbak, V.; Shevchenko, O.
2020Фактори впливу на конкурентоспроможність малого підприємництваДудко, П. М.; Вареник, Д. С.
2018Застосування сучасних дизайн-технологій – шлях до підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробівДонченко, С. В.; Пенчук, Олександра