Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
бер-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2017Аналіз зовнішньоекономічної діяльності сільського господарства України в умовах інтеграції до ЄСПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2015Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобівВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Гребньов, Георгій Миколайович
2013Впровадження передового світового досвіду концепції сталого розвитку сільської місцевості в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2014Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2015Глобальний ринок деривативів: стан та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2017Особливості функціонування ринку праці Україні в умовах інтеграції до Європейського СоюзуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович